skip to main content

13ο Ράλι Σπριντ Χρυσή Πατάτα Άνω Βροντούς

Αγωνιζόμενοι και θεατές απόλαυσαν έναν συναρπαστικό αγώνα, με τον καιρό επιτέλους να θυμίζει καλοκαίρι και την πρώτη θέση να κρίνεται κυριολεκτικά στα τελευταία μέτρα.

Με τον τεχνικό έλεγχο να γίνεται στους χώρους του GPS ΚΤΕΟ και την πανηγυρική εκκίνηση να λαμβάνει χώρα στην Πλ. Ελευθερίας στις Σέρρες, ξεκίνησε το 13ο Ράλι Σπριντ Χρυσή Πατάτα Άνω Βροντούς το Σάββατο (9/5/2009).

Το βράδυ στην πανηγυρική εκκίνηση η κοσμοσυρροή ήταν απίστευτη, καθότι από την μία η ράμπα εκκίνησης είχε στηθεί στο κεντρικότερο σημείο των Σερρών, ενώ από την άλλη τα εκατοντάδες πυροτεχνήματα προσέλκυσαν κόσμο ακόμα και από μακρινά σημεία της πόλης. Συνολικά 39 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, εκκίνηση πήραν τα 31, ενώ τα δύο σκέλη της ειδικής διαδρομής των 20 χλμ. κατάφεραν να ολοκληρώσουν μόλις τα 23 πληρώματα.

Όπως αναφέρει το rally.gr, ιδιαίτερα αγαπητή στους αγωνιζόμενους, η συγκεκριμένη ειδική θεωρείται από τις καλύτερες στην Ελλάδα, καθότι προσφέρει μεγάλη ποικιλία θεάματος, ανηφορική και στροφερή στην αρχή, αλλάζει σε πολύ γρήγορη για να εξελιχθεί σε στενή κατηφορική και να καταλήξει μετά από αρκετά «χάνετε» και «πηδήματα» στο χωριό της Άνω Βροντούς. Αγωνιζόμενοι και θεατές απήλαυσαν έναν συναρπαστικό αγώνα, με τον καιρό επιτέλους να θυμίζει καλοκαίρι και την πρώτη θέση να κρίνεται κυριολεκτικά στα τελευταία μέτρα του 2ου σκέλους.
Στην κατηγορία άνω των 2000 κ.εκ., αλλά και στην γενική κατάταξη νικητές αναδείχτηκαν οι Μπεσλίδης - Νάνος με VW Golf GTi Kit Car. Αδυσώπητες μάχες με το χρονόμετρο δόθηκαν ανάμεσα στους πρώτους και στα δύο πρώτα πληρώματα της κατηγορίας μέχρι 2000κ.εκ. Οι Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης, από τα Γιαννιτσά, φλέρταραν με την πρώτη θέση γενικής, δυστυχώς όμως για τα αδέρφια, Γιάννη και Βαγγέλη, το φλερτ τελείωσε λίγο πριν τον τερματισμό, αφού έσπασε ο κινητήρας του Peugeot 205 και το αγωνιστικό ουσιαστικά τσούλησε μέχρι το τέλος της ειδικής. Δεύτεροι στην κατηγορία και με τρίτο καλύτερο χρόνο ημέρας οι Κωνσταντίνου - Καρματζόγλου με Peugeot 206, προσπάθησαν, πλησίασαν αλλά στο τέλος έλειπαν τα απαραίτητα 5 δευτερόλεπτα. Την τριάδα της κατηγορίας έκλεισαν οι Λάκης - Καμζέλης με το κίτρινο Opel Manta με το χαρακτηριστικό αυτοκόλλητο στην οροφή.
Στην κατηγορία μέχρι τα 1600 κ.εκ. συμμετοχή είχαν δηλώσει 15 πληρώματα και οι φήμες έλεγαν πως θα είναι και η πιο ενδιαφέρουσα κατηγορία του αγώνα. Τελικά αν και είχε ενδιαφέρον, η κατηγορία δεν συγκέντρωσε τα βλέμματα πάνω της καθώς από την μια κάποια από τα πληρώματα δεν παρουσιάστηκαν στον Τεχνικό Έλεγχο ενώ άλλα δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν καν το 1ο σκέλος. Νικητές τελικά αναδείχτηκαν οι Καραβασίλης - Κολλαράς με Peugeot 106, με τους Γιάννο- Γεωργούση και το Honda Civic να πλησιάζουν επικίνδυνα στο 2ο σκέλος, αλλά να αρκούνται στην 2η θέση και το μικτό πλήρωμα Μαυροματίδης - Γεωργίου με Peugeot 106 να κλείνουν την τριάδα.
Η μεγάλη ανατροπή ήρθε στην κατηγορία μέχρι τα 1400 κ.εκ., όπου οι τοπικοί Λιθαρής - Μέρτικας, πήραν όχι μόνο το χειροκρότημα από τους συντοπίτες τους στην εκκίνηση αλλά και αυτό στον τερματισμό, αφού κέρδισαν επάξια την κατηγορία τους. Οδήγησαν αλάνθαστα το Toyota Yaris τερματίζοντας στο 1ο σκέλος μόλις 2 δευτερόλεπτα μπροστά από τα φαβορί Πάζη - Παπαρήγα. Στο 2ο σκέλος και τα δύο Yaris αντιμετώπισαν πρόβλημα κινητήρα αλλά τα πράγματα εξελίχθηκαν υπέρ των πρώτων. Έτσι στην δεύτερη θέση τερμάτισε το μικτό πλήρωμα Μακαρώνη - Αυγέρη επίσης με Toyota Yaris, ενώ στην τρίτη θέση τελικά τερμάτισαν οι Πάζης-Παπαρήγας.

 

Διαβάστε περισσότερα ........